دستگاه پرس ضایعات اهن

توضیحی در مورد دستگاه پرس عدل بندی

در صنعت از دستگاه پرس عدل بندی جهت سهولت در حمل و نقل استفاده می‌شود. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اندکه ضایعاتی چون آهن٬ پلاستیک٬ کارتن٬ آلومینیوم و … را خرد کنند و آن ها را در کمترین حجم بسته بندی نمایند. البته این ابعاد و ظرفیت سفارشی هستند. دستگاه های پرس مچاله کن در صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردارند. در دستگاه های پرس ضایعات به دلایل سرمايه گذارى پايين٬ سهولت استفاده از آن٬ ارزش افزوده بالا٬ تسلط بر مواد اوليه ورودى،  استراتژيك بودن آن (نبود جايگزين)، نياز به انرژى كمتر، بومى بودن توليد، همچنین جمع آورى و تفكيك و بسيارى از ويژگى هاى ديگر، ضایعات قابل بازیافت را به يكى از مهم ترين بازارهاى جهانى تبديل كرده است. اين شرايط موثر است که باعث شده دولت ها با اخذ قوانينى سختگيرانه ای صادرات ضایعات از كشور را محدود و واردات و توليد آن را تسهيل كنند.

دستگاه پرس ضایعات آهن

در حال حاضر حجم توليد آهن خام در تمام نقاط جهان افزايش يافته است كه جذابيت بازار آهن و تقويت بازار قراضه را بیان می کند.  بازار قراضه آهن يكى از بازارهاى مهم جهانى به شمار مى رود كه هر روز بر اهميت آن افزوده مى شود. دستگاه پرس ضایعات آهن باید بسیار قدرتمند باشد و همچنین برای تعمیرات پرس و جک های هیدرولیک آن نیاز به تعمیرکار ماهر دارد. دستگاه پرس ضایعات آهن برای بسته بندی مواد انعطاف پذیر کاربرد دارد و این کار به روش دستی یا شوت فید بسته به سفارش مشتری می توان آن را اجر کرد.برای نصب این دستگاه نیازی به فنداسیون و چاهک نیست. بعد از عملیات بارگیری می توان لفافه بندی بدور عدل را به راحتی انجام داد. از مزایای مهم این دستگاه٬ چهارستون و چهاردرب بوده آن است که بعد از پایان عملیات پرس چهار درب آن باز می شود و مس توان عدل آزاد شود.

دستگاه پرس ضایعات اهن

دستگاه پرس ضایعات پلاستیک

 تفکیک و پرس ضایعات پلاستیکی  به دلیل مصرف روزافزون, درصد بالایی از پسماندها را پلاستیک تشکیل می دهد. در صنایع بسته بندی ٬ پلاستیک ها به علت سهولت قالبگیری و شکل دهی کاربرد فراوانی دارند و گاهی به علت استحکام زیاد , پایداری حرارتی بالا و مقاومت در برابر خوردگی در تولید قطعات برای صنایع خودرو, الکترونیک,و هواپیما سازی, و حتا فضانوردی و موشک سازی بسیار کاربرد دارند. بنابراین دستگاه پرس ضایعات پلاستیک برای حمل و نقل آسان آن ها بسیار اهمیت دارد.

بطری PET یکی از نمونه های  بازیافت است که به دلیل آگاهی دهی مردم از مسائل زیست محیطی، و استفاده بالقوه از بطری های پلاستیکی بازیافتی برای کاربردهای مختلف تبدیل به یک صنعت محبوب در بازار بازیافت شده است. از این ماشین آلات ضایعات بطری های پلاستیکی ماشین آلات ضرب و شتم برای کارخانه بازیافت انجام می گیرد.

دستگاه پرس ضایعات کارتن

دستگاه پرس ضایعات کارتن کمک بزرگی به محیط زیست می کند. علاوه بر آن هزینه ی بازیافت کاغذ نسبت به تولید آن به صرفه تر است. مطبوعات عدل بندی افقی ماشین برای فشرده سازی کاغذهای باطله مطبوعات عدل بندی است که حجم کاغذ باطله و کارتن را کاهش می دهد.

دستگاه پرس ضایعات کارتن

TB-1011H5 افقی مطبوعات عدل بندی مناسب برای کلکسیونر بازیافت و تولید کنندگان کاغذ مناسب است، به خصوص برای کسانی که از فضای بزرگ و تقاضا خروجی بالا برخوردارند. عدل بندی افقی مطبوعات را .می توان با خواسته های مختلف سفارشی و با توجه به نیاز مشتری بسته بندی کرد. برای سطوح تولید بالاتر و عمل به صورت خودکار، یک دستگاه بسته بندی علوفه افقی می تواند عملیات بازیافت زباله ها را کارآمد تر کند.

ماشین آلات اتوماتیک افقی پرس عدل بندی(TB-101180)اتوماتیک افقی پرس عدل بندی (TB-101180) برای استفاده حرفه ای دستگاه پرس عدل بندی – برای حرفه ای بازیافت جمع آوری، کمرنگ کاغذ استفاده عدل بندی دستگاه پرس، خرد راه راه کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد.

اتوماتیک افقی دستگاه پرس عدل بندی – TB-1011 سری

– برای مراکز بازیافت حرفه ای، چاپگر، کارخانه مقوا به خصوص با تقاضا ظرفیت بالا و در مقیاس بزرگ مناسب است.
– برای حم بالا چون کارتن، کاغذ موجدار، مقوا فشرده سازی کاربرد دارد.
– نیروی فشار تا 140 تن، ظرفیت از 10 تا 20 تن در ساعت را به خوبی تحمل می کند.

-دارای ساختار قوی و سفت و سخت قابل اعتماداست و نگهداری کمتری لازم است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *